Kallt, men solen skiner åtminstone!

Kom hem med skolbussen idag vilket innebär att jag kom hem nån gång innan 4. Sen gick vi nästan direkt ut och studsade på studsmattan. Bella svansade efter Sam som vanligt. Sen spelade jag och Bella fotboll medans Mattias satt och tittade på. Till sist tog sig Bella ett dopp i lergropen innan vi hann stoppa henne, och Sam tänkte göra likadant, men honom hann vi hejda i sista sekund. Så då blev det att ta fram handduken och börja torka...suck,bebisar.
Nu medans mamma och jag gjorde mat låg hon mitt på köksgolvet (där vi gick av och an) och försökte sova. Tänk så roligt det blir sen att ha en fullvuxen Landseer liggandes på golvet!
Här är ett klipp från förra helgen (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bella & Co.

Denna blogg handlar om Bella, vår hund av rasen Landseer som kom till oss den 2 april 2011, och hennes liv med en 6-personers familj samt bondkatten Ella och goldien Sam. Enjoy!

RSS 2.0